Dbanie o samochód – klimatyzacji samochodowej

Jakiś czas temu mieliśmy bardzo interesującą ale też stresującą historię. Pojechaliśmy z dzieciakami odwiedzić naszą rodziną w Białymstoku. Cała eskapadę przebiegła w miarę spokojnie. Muszę powiedzieć, że dzieci zostały priorytetowo grzeczne i nie dokazywały. Bez wątpienia co chwila zostały pytania kiedy dojedziemy i kiedy dojedziemy, niemniej jednak do tego już się przyzwyczailiśmy. Kiedy dojechaliśmy okazało się, że u nich panuje całkowicie inna temperatura niż u nas. Było straszliwie zimno. Dzieciaki jednakże się ucieszyły bo było sporo śniegu. Musieliśmy je co jakiś czas zaganiać do domu, by całkowicie nie przemarzły. Cała historia przydarzyła się następnego ranka. Mieliśmy jechać na wycieczkę. Odpaliliśmy samochód, któremu chwilę to zajęło – w nocy było prawie minus dwadzieścia stopni, a samochód stał na zewnątrz, wyjechaliśmy kawałek za bramę i silnik zgasł. Powiem szczerze, że byłem dosyć zdenerwowany, ponieważ 1-wszy raz mi się przydarzyło coś takiego. Zapaliła się lampka kontrolna. Zapaliłem jeszcze raz, niemniej jednak po krótkim czasie samochód znowu zgasł. Dawno nie byłem tak poddenerwowany, bo przecież to moje ukochane auto, całkowicie nowe i wcześniej nie było problemów. Do tego jeszcze dzieci, które nieustannie pytały czemu nie jedziemy i że chcą na wycieczkę. Kompletne szczęście miałem pod ręką telefon z dostępem do internetu. Znalazłem lokalny serwis samochodów, który znajdował się blisko. Udało nam się tam powolutku dojechać. Muszę przyznać, że całą sprawę panowie załatwili szybko i bez problemów. Poszliśmy z dzieciaki się przejść, a w tym czasie panowie naprawili auto. Okazało się, że problemem było złej jakości paliwo. Właśnie wszystko już jest w porządku.

Sprawdź także: klimatyzacji samochodowej.

Dodaj komentarz

